Cukinijos piciukai (sveika ir mažai kalorijų)

cukinijos piciukaiVisada mėgau picą, tačiau žinau, kad jos privalgyti negalima. Kalorijų daug, o jei dar ir padažų visokių prisidedi, tai jau tikrai nesveika. Be to, darant picą, nemažai laiko praleidi prie jos gamybos. Vien tešlą kol pasidarai! Yra ir sveikų picos receptų (vieną tokį išbandžiau ir galėsiu vėliau juo pasidalinti), bet šį kartą įdėsiu visiškai paprastą (gaminimo prasme) „picos“ receptą, su mažai kalorijų ir tikrai sveiku kūnui. Mūsų šeimoje šį patiekalą vadiname „Cukinijos piciukai“. Receptų iš cukinijos nėra daug, dažniausiai daromės salotas, blynus, sriubas, bet šis užkandis, kuris, beje, patinka net ir mano keturmečiui sūnui, buvo įtrauktas į šeimos mėgstamiausių patiekalų sąrašą. Štai atėjo pavasaris ir parduotuvių lentynose jau galima rasti šviežių žalių mažų cukinijų. Tad pats laikas ir jums išbandyti šį paprastą, bet kartu ir skanų bei sveiką užkandį. Beje, vasaros metu šį užkandį galima kepti ir ant grotelių.

Jums reikės:

1 vnt. didelė arba 2 vnt. mažų  cukinijų (jei oda kieta – nulupkite, jei minkšta – palikite);

3  – 4 vnt. pomidorų;

200 g. kumpio / k.r. vištienos krūtinėlės / dešros / jei norisi riebiau – šoninės ar bet kokios kitos mėsytės, kokią rasite šaldytuve;

200 g. fermentinio sūrio;

1 – 2 vnt. svogūno;

Aliejaus;

Druskos;

Pipirų;

Paruošimas:

Supjaustome cukiniją griežinėliais (apie 5 – 10 cm storio). Jei yra kietų sėklų, jas išimame, bet geriau patiekalą daryti su šviežia, neperaugusia cukinija, kad nereikėtų išiminėti kietų sėklų ir vidury griežinėlio nebūtų skylės). Aptepame griežinėlius aliejumi, pabarstome pipirais ir druska. Dedame kuo ploniau supjaustytą pomidoro bei svogūno griežinėlius, pabarstome druska, pipirais. Supjaustome mėsytę, dedame ant griežinėlių.  Paruoštus cukinijų piciukus išdėliojame ant kepimo popieriumi ištiestą kepimo skardą ir dedame į įkaitintą iki 180 laipsnių orkaitę. Kepame apie 10 min.  Smulkiai sutarkuojame fermentinį sūrį, dedame ant griežinėlių. Kepame, kol sūris ištirps (apie 5 min.).

Tiesa, produktus galite ir pakeisti. Kartais mes dedame tai, ko turime. Dar labai skanu su paprika arba tarkuotomis su svogūnais pakeptomis morkomis. Jei daug daržovių pridėsite, mėsytės galima ir atsisakyti.

Sveikos gyvensenos žingsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *