Mankšta ir judėjimas

vaikščiojimas pėstute
vaikščiojimas pėstute

Taip taip, brangieji, niekur mes nepabėgsime, reikia judėti ir judėjimas pirštais prie kompiuterio mažai padės.

  • Reikia kažkaip judėti ir tikrai nebūtina bėgioti kasdieną po darbo. Aš bent taip negalėčiau. Kodėl? Todėl, kad grįžus po darbo namie lauks žmona, kuriai tikrai nepatiks, kad tu vėl išlėksi, nors ir pusvalandžiui, kad ir ne į bariuką su draugeliais. Jei ta žmona dar prižiūri vaikus ir nedirba, tuomet tikrai niekur neišbėgsi. Vos įžengsi pro duris, iš karto vaiką į rankas įkiš ir dar turėsi džiaugtis, kad įkišo.

(Jei visgi galite bėgioti lauke – tuomet labai pritarčiau tokiam sprendimui ;))

  • O kaip visokie sporto klubai, baseinai, visokie Olympic Gym‘ai (nekalbu apie Pokemonų Gym‘us, nors… idėja J)? Su jais irgi tas pats, be to, ten dar daugiau praleisi laiko ir pinigų. Aišku, galima ir bėgioti, ir sporto klubuose prakaitą lieti, bet jei tiesiog neišeina? Kas lieka?
  • Na, aplinkybės ypatingos, todėl lieka nebent kokia nors mankšta namuose. Geriausia atskiram kambaryje, kur niekas tuo metu nesimaišo po kojomis ar virš galvos. Ką galima daryti? Atsispaudimus, atsilenkimus, pritūpimus, tempimo pratimus, dar yra visokios gumos su kuriomis mano vienas pažįstamas daro stebuklus, tarsi būtų tikrų tikriausioje „kačialkoje“. OK, o jei labai vargina, neįdomu, jei nėra namie vietos, jei žmoną (ar vyrą) užkniso prakaito kvapas namuose, kaip tada?
  • Štai mano sprendimas kurį aš pritaikiau sau: o kaip su maršrutu į/ iš darbo. Gal verta mašiniuką pastatyti į garažą ir pamėginti į/ iš darbo važinėti dviračiu? O gal pėstute? Taip, žinau, jei važiuoji į darbą dviračiu, atvažiavus reikės jį kažkur padėti, be to, reikia ir apsiprausti. Gerai, kad maršrutas į darbą yra nuokalnėmis, todėl beveik nepavargstu, o darbe būnu greičiau nei važiuodamas mašina ar troleibusu, nes aplenkiu kamščius. Kai reikia važiuoti iš darbo, štai tada, brangieji, prasideda tikras „workout‘as“. Spaudžiu kiek galėdamas, plius važiuoju įkalnėmis, todėl namie parsirandu šlapias kaip … nesvarbu.
  • Jei vis dėlto dviračio neturite, arba nėra sąlygų arba žiemos sezonas, tuomet galima vaikščioti pėstute. Galioja tos pačios taisyklės, kaip ir su dviračiu, tik nėra papildomų rūpesčių dėl dviračio. Aš taip darau rudenį ir žiemą (dabar rečiau). Į darbą einu neskubėdamas, o atgal tempas padvigubėja, beveik greitasis ėjimas gaunasi ir grįžtu gerokai pasportavęs. Per vieną mėnesį taip sukoriau 200 km (10 km į abi puses). Visai neblogai.

Alternatyvos visiems mano išvardintiems variantams?
Sportiniai šokiai, karatė pamokos, lakstymas po Pokemonų Gym‘us. Tiesiog atraskite tai, kas jums įdomu ir mažiausiai vargina.

  • Veskite savo „mankštos“ dienoraštį. Būtų gerai pasikabinti kokį kalendorių ir žymėtis kiekvieną dieną ką nuveikėte. Puikus paskatinimas neapleisti savo mankštos.
  • Geriau padaryti 10 atsispaudimų per dieną ir po truputį didinti apkrovas, negu užsibrėžti tikslą 100’ui per dieną ir nieko nepadaryti.
  • Naudokite app‘sus kurie skaičiuoja jūsų žingsnius/kilometrus. Tinka, jei nusprendėte bėgioti, važinėti dviračiu ar vaikščioti pėstute. Irgi šaunus paskatinimas neapleisti savo „sveikatinimosi programos“.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *